Галоўная
/
Структура і склад
/
Сакратарыят
/
Структурныя падраздзяленні Сакратарыята
/
Аддзел па арганізацыі работы з дакументамі
Аддзел па арганізацыі работы з дакументамі
Казючыц Таццяна Мiхайлаўна
Загадчык
тел.: 222-62-76
Асноўныя задачы:
- Арганізацыя работы з дакументамі ў пастаянных камісіях Палаты прадстаўнікоў і самастойных структурных падраздзяленнях Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў.
- Метадычнае кіраўніцтва і аказанне практычнай дапамогі аддзелам па забеспячэнні дзейнасці пастаянных камісій Палаты прадстаўнікоў і іншым самастойным структурным падраздзяленням Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў у вядзенні справаводства.
- Правядзенне экспертызы каштоўнасці дакументаў і спраў, падрыхтоўка і перадача спраў на дзяржаўнае захоўванне.
- Арганізацыя кантролю за выкананнем самастойнымі структурнымі падраздзяленнямі Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў даручэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Старшыні Палаты прадстаўнікоў, яго намесніка, Начальніка Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў, яго намесніка.
- Прыём, рэгістрацыя і ўлік дакументаў, якія паступаюць у Палату прадстаўнікоў, падрыхтоўка іх для разгляду Старшынёй Палаты прадстаўнікоў, яго намеснікам, Начальнікам Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў, яго намеснікам, старшынямі пастаянных камісій Палаты прадстаўнікоў і далейшае праходжанне ў адпаведнасці з рэзалюцыямі.
- Апрацоўка і адпраўка выходнай карэспандэнцыі, рассылка пастаноў і іншых актаў Палаты прадстаўнікоў, рашэнняў Савета Палаты прадстаўнікоў.
- Аператыўны пошук дакументаў, даведачная работа па дакументах.
- Распрацоўка бланкаў дакументаў.
- Складанне зводнай наменклатуры спраў Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў.
- Укараненне распрацовак па дакументацыйным забеспячэнні, падрыхтоўка прапаноў па скарачэнні дакументаабароту.